Διαδικασία διαχείρισης παραπόνων και ενστάσεων

Στο ΠΜΣ υπάρχει και διαδικασία υποβολής παραπόνων και ενστάσεων σε σχέση με το πρόγραμμα.

Συγκεκριμένα:

Ο φοιτητής/τρια μπορούν να υποβάλουν παράπονο/ένσταση, όταν οι ενέργειες του ακαδημαϊκού ή διοικητικού προσωπικού δεν ακολουθούν τον Κανονισμό Λειτουργίας/Σπουδών του ΠΜΣ ή/και τον Κώδικα Δεοντολογίας. Επίσης, παράπονα/ενστάσεις μπορούν να υποβληθούν για ζητήματα που αφορούν: τη διδασκαλία και έρευνα (π.χ. όπως το ωρολόγιο πρόγραμμα, η κατάσταση των υποδομών, η Βιβλιοθήκη, τα συστήματα πληροφορικής), ανάρμοστη συμπεριφορά, καταστρατήγηση πνευματικών δικαιωμάτων, προστασία προσωπικών δεδομένων, διακρίσεις μεταξύ φοιτητών και για αποφυγή παρενοχλήσεων (π.χ. εκφοβισμού και σεξουαλικού περιεχομένου).

Ο φοιτητής/τρια μπορεί να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους, όποιον αυτός/η επιθυμεί, για την επίλυση παραπόνου/ένστασης: (i) μέσω Ακαδημαϊκού συμβούλου, (ii) μέσω υποβολής γραπτού υπομνήματος στη Συντονιστική Επιτροπή του ΠΜΣ και στον Προέδρο του Τμήματος, και (iii) μέσω του Συνηγόρου του Φοιτητή.

Μπορείτε να κατεβάσετε τον κανονισμό διαχείρισης παραπόνων και ενστάσεων και την σχετική φόρμα υποβολής

Scroll to Top